עמוד הבית מאמרים עיצוב לפרסום באינטרנט מיתוג עסק באינטרנט-באילו כלים נשתמש?

מיתוג עסק באינטרנט-באילו כלים נשתמש?

מיתוג באינטרנטמה זה מיתוג? מיתוג משמעו בידול מוצר, חברה, גוף, שירות או אדם פרטי באופן כזה שיבדילו בצורה משמעותית מאחרים. כשנמתג מוצר ניצור לו אוסף תכונות הייחודיות לו. תכונות המייצרות ערכים חיוביים ברוכש הפוטנציאלי ועונות הן על

צרכיו האמוציונאליים כמו איכות, יוקרה, הנאה והן על הצרכים הפונקציונאליים. ממה מורכב תהליך המיתוג באינטרנט?

מיתוג העסק נעשה בזמן הקמתו. כשנרצה למתגו באינטרנט נצטרך להשקיע מחשבה באופן בו נמיר את מהות העסק לתוכן ישים באינטרנט. כיצד רשת האינטרנט יכולה לסייע בקידומו וחשיפתו בנוסף לחשיפתו בעולם האמיתי.

שם המשחק הוא: חשיפה ועוד חשיפה ועוד חשיפה במקומות המתאימים לכך ולשם כך צריך לעמול קשה וללא הרף!

בתהליך מיתוג באינטרנט נשתמש במספר כלים:

בתחילה נבנה אתר אינטרנט מתאים במבנהו לעסק על מנת לחשוף אותו ללקוחות פוטנציאליים מתאימים. האתר יציג את העסק בצורה עניינית וימסור כמה שיותר מידע על פעילותו, מוצריו וכדומה ויספק אמצעי תקשורת נוחים עמו מלבד טלפונית כגון: טפסי יצירת קשר או באמצעות אימייל. כמו כן ייעשה שימוש באמצעים לשמירת קשר רציף עם לקוחותיו כגון הרשמה לניוזלטר של העסק. ניתן לשלב במקביל בניית אתר מצומצם בפייסבוק ואתר המתאים להופעה בטלפונים ניידים.

בשלב השני נתחיל לפרסמו באינטרנט בכמה שיותר מקומות המתאימים ונכונים לעסק וע"י כך לקדמו ולחשוף אותו כמה שיותר ברחבי הרשת.

קידום וחשיפת העסק באינטרנט נעשה בעזרת מספר אמצעים שיווקיים חלקם ממומנים וחלקם בחינם:

בניית קמפיין פרסומי ברשת המורכב בעיקר משני אמצעים יסייע בידינו במשימה זו:
האחד הוא באנר פרסומי אם בפלאש או סטטי והאחר העובד בסנכרון עמו הוא דף נחיתה מתאים לעסק.
נפרסם באנרים בפלאש או סטטיים במקומות המתאימים כמו אתרי אינדקסים המתמקדים בתחום בו עוסק העסק או באתרים שונים כמו אתרי חדשות ופורטלים שזרימת הגולשים אליהם היא גדולה. באנר זה מעביר את הלקוח הפוטנציאלי או לדף המתאים באתר של העסק או לדף נחיתה הנבנה והמעוצב במיוחד להעברת מסר מסוים. ניתן ליצור קמפיין פרסומי הבנוי על מספר דפי נחיתה שכל אחד מהם שם דגש על נושא חשוב אחר בעסק וכך לייצר זרימה מדוייקת יותר של לקוחות פוטנציאליים לשירותי העסק.

 מיתוג באינטרנט

דרך נוספת היא פרסום מודעת מילים בגוגל. כמובן שגודל תקציבכם ומילות המפתח בהם אתם משתמשים יכתיבו את תדירות הופעת המודעה.

כלי נוסף לחשיפה ברשת המסייע במיתוג העסק הוא פרסום סרטונים ביוטיוב. סרטונים המציגים אתכם ואת העסק שלכם. ישנם מקומות נוספים המיועדים לכך אך ערוץ זה הוא הכי מוכר ובעל חשיפה עצומה בתחומים שונים. משלוח סרטונים קצרים ומעניינים באימייל מהוה כלי נוסף ליצירת עניין בעסק שלכם ובמה שהוא מציע.

במקביל לכל אלה נשתמש בקידום קבוע ואינטנסיבי של האתר (וזוהי מלאכה מיגעת ומורכבת) על מנת לחשוף אותו כמה שיותר במקומות הנכונים. רצוי להשתמש לשם כך בשירותיו של מקדם אתרים שיקדמו הן בדפי גוגל בתחום שלכם והן בנישות נוספות באינטרנט כגון:השתתפות בפורומים העוסקים בתחומי העסק ומהווים בכך כר מתאים להצגתו לפני לקוחות פוטנציאליים והשתתפות ברשתות חברתיות. כתיבת מאמרים מקצועיים וחשיפתם באתרי מאמרים ובאתרים מקצועיים נוספים הדנים בנושאי העסק כמו למשל פרסום כתבת היכרות עם מעצבת פנים בפורטל העוסק בעיצוב פנים על כל גווניו.

כפי שניתן לראות, מלאכת מיתוג עסק באינטרנט מורכבת מסבלנות רבה, התמדה וחיפוש בלתי פוסק של ערוצי תקשורת נוספים.

מיתוג העסק באינטרנט בא להשלים את מיתוגו בעולם האמיתי ומהווה כלי פרסומי נוסף ותומך.

כל הזכויות שמורות לסטודיו שרה קמינר
טלפון: 04-8670548    דואר-אלקטרוני: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
בניה ואחסון Ahoy IT סוכנות דיגטל
Studio Sara