עמוד הבית מאמרים עיצוב לפרסום באינטרנט עיצוב באנרים פרסומיים לאינטרנט

עיצוב באנרים פרסומיים לאינטרנט

באנרים פרסומיים לאינטרנטמהו באנר פרסומי לאינטרנט‮?
באנר‮, ‬בין אם הוא דינמי או סטטי‮, ‬מהווה כלי פרסומי יעיל למדי באינטרנט‮.‬
לרוב הבאנר מהווה חלק מקמפיין הפרסום‮ ‬באינטרנט‮.‬ מטרת הבאנר‮ ‬היא הצגת הנושא המבוקש בצורה תמציתית 

ומלאה עניין‮, ‬על מנת למשוך את תשומת לב הגולשים ולגרום להם ללחוץ עליו‮.‬ באנר‮ ‬דינמי‮ (‬פלאש או גיף אנימיישן‮), ‬צבעוני‮, ‬תמציתי ובהיר במסריו ימשוך ביתר קלות את תשומת לב הגולש ויניע אותו לפעולה המיוחלת‮, ‬דהיינו‮, ‬לחיצה עליו המובילה לתצוגת הנושא בהרחבה ויצירת קשר עם נותן השירות‮. ‬המוצר או השירות מוצגים לרוב ע"י‮ ‬דף נחיתה‮ ‬או מיניסייט‮.‬
באנר‮ ‬דינמי מושך את תשומת לב הגולש ביתר קלות לעומת‮ ‬באנר סטטי‮ ‬לכן חשוב מאוד כיצד ניצור את התנועה בבאנר‮, ‬מה יהיה הסטורי בורד שלו‮, ‬באילו צבעים נשתמש וכיצד יורכבו המשפטים‮. ‬

נקודת המוצא‮ ‬של המעצב הגרפי ביצירת הבאנר האנימטיבי היא גודלו ומשקלו‮.‬
תוכן הבאנר יכול להיות מועבר ברמיזה וע"י כך ניצור סקרנות אצל הגולש‮, ‬או באמצעות אמירה גלויה וישירה המספקת את המידע הדרוש‮.‬

גודל הבאנר
שטח הבאנר לרוב מצומצם‮, ‬משקלו נמוך‮. ‬נתונים אלה יכתיבו למעצב את אופן בניית הקומפוזיציה‮. ‬מבנה המשפטים וסדר הופעתם‮, ‬שימוש במילים הקוראות לפעולה‮, ‬גודל וכמות התמונות או האלמנטים שבהם נעשה שימוש ושימוש מושכל במשטחי הצבע‮. ‬כל אלה חייבים להסתדר בצורה אופטימלית על גבי שטח נתון ובזמן מאוד קצוב כדי להעביר בצורה הטובה ביותר את המסר המבוקש‮. ‬
באנרים רוחביים מאוד ארוכים או ורקטיקליים מאוד גבוהים מעמידים בעיית קומפוזיציה קשה בפני המעצב‮. ‬נוצרים בהם שטחים מתים שלא קל למצוא‮ ‬להם פיתרון הולם‮. ‬אחד הפתרונות שמשתמשים בהם הם שילוב אלמנטים קבועים בבאנר וע"י כך אנו מקטינים את שטחו או פריסה מכסימלית של האלמנטים על פני השטח כולו ככל שניתן‮. ‬

צבעי הבאנר
צבע רקע הבאנר בראש וראשונה צריך להתייחס לצבע הרקע עליו יוצג על מנת שיבלוט כנדרש‮.‬
שימוש בצבעים ניגודיים‮, ‬אך לא זוהרים מדי‮, ‬מקלים על הבלטת המסר‮. ‬צבע הטקסט צריך לבלוט כראוי על גבי צבע הרקע‮. ‬יש לזכור שזמן החשיפה של התוכן לעין קצר ועל כן נשים לב גם לסוג הפונט בו נשתמש וגם לצבעו‮, ‬כך שיהיה נח לקריאה‮.‬

תצוגת המלל בבאנר
הצגת המלל בבאנר שהוא כה מצומצם בגודלו מחייבת אותנו לשים לב לסוג הפונט בו נשתמש לגודלו ולצבעו‮ ‬כפי שכבר הזכרתי מקודם‮. ‬באנרים מאוד ארוכים יאלצו אותנו לעיתים לשבור את המשפטים כדי לשלבם בשטח הבאנר ויש לעשות זאת בצורה הגיונית‮. ‬לכן רצוי שהמלל יהיה כמה שיותר תמציתי וקולע‮. ‬יש חשיבות לסדר המשפטים לזמן חשיפתם ולשימוש במילים המניעות לפעולה‮.‬
המסר המילולי צריך לעבוד בהרמוניה עם זרימת והצגת התמונות/איורים כך שביחד יצרו סיפור קצר וקולע הבא למשוך את הלקוח הפוטנציאלי ולגרום לו ללחוץ על הבאנר לקבלת מידע נוסף‮.‬

באנריים פרסומיים לאינטרנט

סוגי באנרים נוספים הם‮ ‬באנר סטטי‮ ‬החושף את המסר בצורה מיידית וברורה והבאנר האינטראקטיבי המשתף את הגולש בהפעלתו‮. ‬
בכול סוגי הבאנרים נצטרך להתייחס לאריזה הקטנה שלהם כנתון העיקרי המכתיב את אופן העיצוב שלהם‮.‬

 

כל הזכויות שמורות לסטודיו שרה קמינר
טלפון: 04-8670548    דואר-אלקטרוני: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
בניה ואחסון Ahoy IT סוכנות דיגטל
Studio Sara