עמוד הבית מאמרים עיצוב לפרסום באינטרנט עיצוב באנרים סטטיים באינטרנט

עיצוב באנרים סטטיים באינטרנט

באנרים סטטייםבאנר סטטי הוא באנר המעביר מסרים ויזואליים ללא תנועה לעומת הבאנר הדינמי המעביר את מסריו בתנועה. באנר סטטי מעביר את המסר לצופה באחת ולכן חשוב כיצד נבנה אותו מבחינת צבעים, סוג פונטים ואימג'ים, הנוטלים חלק ביצירת הקומפוזיציה של הבאנר ומסריו.

האלמנטים המוזכרים צריכים לסייע במיקוד המסר ובהבלטתו תוך התחשבות בנתוני דף הרקע שבו הם מופיעים כגון: צבעי דפי האתר ומהם צבעי האלמנטים הנמצאים מסביבם כמו באנרים נוספים לדוגמה. מסר שיועבר בפשטות ובבהירות ייקלט ביתר מהירות אצל הצופה. לעומתו באנר דינמי בונה את המסר בהדרגה כך שיש למעצב הגרפי יותר חופש פעולה בעיצובו. הסיפור הנבנה ע"י באנר דינמי מוביל אותנו, את הגולשים, בצורה איטית לעבר המסר העיקרי.

סוגי באנרים סטטיים.
קיימים שני סוגי באנרים סטטיים עיקריים. באנר סטטי המהווה רקע לחלקו העליון של דף אינטרנט אם זה אתר אינטרנט, ניוזלטר או דף נחיתה. לעיתים קרובות יכיל גם פרטי התקשרות ואת לוגו העסק.
הסוג השני הוא באנר סטטי פרסומי. באנר זה מופיע באתר אינטרנט במיקומים שונים לרוב בצידי הדפים, לפי סדר חשיבותו ומהווה לינק לדף הפנימי של הנושא אותו הוא מציג. סוג אחר של באנר סטטי פרסומי הוא באנר המזכיר לגולש בכל רגע נתון את פרטי ההתקשרות עם העסק ואף מאפשר יצירת קשר מהיר באמצעות טופס מצומצם.

באנרים סטטיים

השימושים הנעשים בבאנרים סטטיים.
בבאנר סטטי נעשה שימוש, לדוגמה, כרקע עליון באתר אינטרנט ובעזרתו נייצר אווירה מסויימת. הוא יכיל אימג'ים או איורים המתארים את נושא האתר. שימוש בבאנר כגון זה קיים בכל סוגי האתרים. במיוחד נעשה בו שימוש באתרים מסחריים ובפורטלים. נעשה בו אף שימוש בעיצוב דפי נחיתה, ניוזלטרס ומודעות פרסומיות.
שימוש נוסף הוא יצירת באנר סטטי פרסומי שישולב באתר אינטרנט בצורות שונות כמו בצידי דף האתר. באנרים אלה מכילים מסרים פחות חשובים יחסית ולכן ימוקמו בצידי דף האתר לפי סדר חשיבותם. החשובים יותר ימוקמו בתחילת העמודות, הימנית והשמאלית, וככל שנגלול את הדף יותר למטה יופיעו שאר הבאנרים הפרסומיים בסדר יורד לפי רמת חשיבותם. הבאנרים הסטטיים הפרסומיים באינטרנט מהווים עוד כלי לעידוד הגולש ודחיפתו ליצירת פעולה מסויימת שתניע אותו בהתאם למטרות האתר.

באנר סטטי פרסומי משולב גם בתוכן האתר עצמו במקרה הצורך וכוונתי בכך לאתרים מסחריים ולפורטלים.
אתרים העוסקים במכירת והשכרת דירות משולבים באנרים סטטיים פרסומיים מאוד צרים, בינות שורות הטקסט או בין חלקי הטבלאות. לדעתי יש בכך טעם לפגם משום שאובר פרסום יוצר תגובת אנטי והתעלמות שלא לדבר שאסתטית זה נראה רע כי נוצר במקום מסויים עומס ויזואלי רב על עין הגולש. גם בפורטלים נוהגים לשלב בינות הקטיגוריות השונות הבונות את דף הכניסה לאתר של הפורטל באנרים סטטיים פרסומיים. כל חלקה טובה באינטרנט מנוצלת לפרסום. חלפו להם ימי התום של רשת האינטרנט.

כל הזכויות שמורות לסטודיו שרה קמינר
טלפון: 04-8670548    דואר-אלקטרוני: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
בניה ואחסון Ahoy IT סוכנות דיגטל
Studio Sara